Thursday 21 December 2017

Promosi Vivix Shaklee Paling Hebat 2017 - Rahsia Sihat & Cantik Peringkat DNA

Dapatkan Vivix pada tawaran yang super hebat ini!

Promosi Beli 6, Percuma 1 Botol. WOW! 
Hubungi sekarang Huda 017-7790910 untuk mendapatkan konsultansi dan bimbingan yang terbaik demi kesihatan dan kecantikan anda.









Video Promosi Vivix


Apa kelebihan Vivix Shaklee?

Terkenal dengan formulasi yang dipaten khas untuk Shaklee, ramuan vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada 4 mekanisma utama penuaan pada tahap selular:

  1. Melindungi dan membaiki kerosakan selular DNA
  2. Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  3. Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria
  4. Melambatkan pembentukan protein AGE (Advanced Glycation End Products)
Juga membantu memelihara:

Jantung, Otak, Sistem Imun, Kesihatan Sendi, Perlindungan Antioksidan, dan peningkatan tenaga pada tahap selular.

Kajian berkaitan Vivix

Terdapat pelbagai kajian yang menunjukkan keberkesanan Vivix yang mempunyai 10x kuasa daripada resveratrol dalam memperbaiki sel dan membantu menjadikan kulit wajah anda lebih cantik di samping membantu mengelakkan penyakit melalui 4 ramuan utama vivix:
















Izinkan juga saya kongsikan rumusan oleh Prof Dr Chaney dari USA yang merupakan seorang pengkaji kanser yang aktif berkenaan kajian klinikal terhadap sekumpulan manusia. Sila lihat pautan di sini dan sini yang menunjukkan bahawa kandungan vivix sememangnya mengandungi antioksida dan anti-inflamasi yang tinggi untuk kesihatan yang terbaik kepada manusia.






Testimonial berkaitan Vivix









Dapatkan Vivix Sekarang!

Hubungi saya untuk mendapatkan promosi terhad harga vivix paling gempak! Beli 6 Percuma 1 botol vivix. Sila klik icon:

Vivix sangat berkesan untuk membantu anda menghilangkan jeragat dengan cepat, menghilangkan jerawat batu dengan cara mudah, mengawal penyakit kronik kerana sakit keturunan, membantu anda berhenti merokok. Vivix juga membantu pelbagai masalah kulit seperti ezcema, scabies, psoriasis untuk anda dan anak-anak anda. Vivix sangat bagus untuk masalah intim, cara terbaik untuk kembalikan hubungan kelamin yang semakin hambar. Vivix membantu anda mencegah kanser, merencatkan ketumbuhan dengan cara semulajadi. Pelbagai masalah boleh dibantu dengan vivix shaklee pada harga yang terbaik!

0 comments:

Post a Comment

Set Kesihatan Shaklee

Copyright © AINUL HUDA - Supermom with Strong Willing & Great Dreams Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com