Tuesday 6 December 2016

RAHSIA IBU BEKERJA ANAK TIGA DAPAT 4 FLAT DALAM PENGAJIAN MASTERS


Bukan mudah bagi seorang ibu anak ramai untuk menyambung pengajiannya..apatah lagi sekiranya beliau juga bekerja sepenuh masa pada masa yang sama. Kena KENTAL & KUAT SEMANGAT!!! Seolah2 mustahil saja. Tapi bagi saya ia memang bukan suatu yang mustahil. Perlukan pengorbanan masa, wang ringgit dan usaha utk invest dlm produk Shaklee!

Hahh?Ape kene mengena shaklee dengan Masters?😯 Hehe..Mestilah ada.

SHAKLEE...nama ini sudah sedia tersohor. Saya sendiri telah mengamalkan supplement shaklee semenjak tahun 2012. Ketika itu saya dalam tahun pertama melanjutkan pengajian dalam bidang Masters of Accountancy secara part time. Sebagai ibu kepada dua anak dan sedang mengandung anak ke3 yang bekerja secara full time di salah sebuah syarikat "Oil & Gas" di Jabatan Akaun, kesibukan menguruskan kerja hakiki, suami, anak2 serta urusan Master mmg sangat memenatkan.

Alhamdulillah, seorang sahabat baik saya semasa menuntut di universiti di Australia dulu telah memperkenalkan saya kepada produk supplement Shaklee. Ternyata kualiti vitamin Shaklee amat memuaskan hati. Saya mampu untuk menguruskan kerja hakiki saya dengan baik hingga saya mendapat peratusan kenaikan gaji yang baik, urusan anak2 dan suami berjalan lancar dan saya mampu untuk fokus dalam kelas Master pada hujung minggu. Alhamdulillah,berkat usaha,ikhtiar dan doa serta tawakkal kepada Allah, saya berjaya mendapat keputusan yang amat menggembirakan pada setiap Semester. CGPA pada penghujung coursework saya 3.89 dan beberapa semester saya mendapat 4flat atau A untuk setiap subjek! Alhamdulillah,tsumma alhamdulillah..

(Kenangan hantar thesis. belum enrol utk convo lagi..nanti kite upload gamba convo pulak)

Saya rasa rugi sangat kalau tak share rahsia kecemerlangan saya..tak banyak pun. Ini yang UTAMA:

  • Selalu minta redha Allah dan suami
  • Solat hajat hampir setiap kali saya bangun malam untuk menyiapkan assignment atau study
  • Vitamin SHAKLEE!
Ternyata Shaklee sangat banyak bantu saya kekal cergas dan mampu untuk bangun 'stayup' sepanjang malam untuk menyiapkan assignment dan study. Walaupun esoknya perlu pergi bekerja pada hari2 biasa atau terus ke kuliah pada hujung minggu. Semua ini alhamdulillah berkat saya mengamalkan supplement shaklee.

Saya pun hairan dengan kekuatan yang Allah bagi..tapi sekiranya kita usaha dan yakin.InshaAllah, pasti Allah kurniakan hasil yang lumayan!

Saya nak kongsi sikit set Shaklee yang saya ambil untuk kecergasan ibu bekerja,belajar dan menyusu anak pada masa yang sama. Seriously! Percayalah ini adalah investment kesihatan diri yang sangat berbaloi2..😊

VITALEA
BCOMPLEX
VITAMIN C
ESP
OSTEMATRIX

Semua vitamin ni mampu milik. Banyak yang fungsinya 2 or 3 in 1!Selain kekal cergas, mampu untuk jadi milkbooster, cantikkan kulit,kuatkan tulang..macam mana nak cakap, MEMANG TERBAIK!

Nanti dalam entry lain saya akan share pengalaman saya memberikan susu ibu untuk anak saya dan rahsia kulit kekal licin dan nampak muda walaupun kini saya sudah beranak 4! 😊


#ShakleeDungun
#ShakleeTERBAIK

Ainul Huda Jamil
Shaklee Independent Distributor
017 7790910














2 comments:

  1. Wah hebat, bukan mudah nak dapat 4 flat lagi2 ada anak dan bekerja full time

    ReplyDelete
  2. Ibu cekal ni. Ya, vitamin Shaklee memang terbaik. Kami satu keluarga pon pengamal tegar Shaklee.

    ReplyDelete

Set Kesihatan Shaklee

Copyright © AINUL HUDA - Supermom with Strong Willing & Great Dreams Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com